30 Mayıs 2012 Çarşamba

Olaylar, olaylar..

Olaylar, olaylar.. Ha şimdi diceksin ki, ne oldu? Neler olmadı ki? Eurovision 2012 oldu mesela AzerbayCAN'da. Nasıl güzel bir organizasyon oldu ki aman aman, dillere destan. Bayıldık biz. Rock'n'Rolla'lar olarak ne de güzel destekledik Bonomo'muzu! ;) E hak etti ama. Bizi temsil etti orda, ülkemizi, bayrağımızı. Çok da güzeldi be, teşekkür, tebrik gırla da yağdı zaten o kadar emeğe. Yürü be Bonomo, arkandayız!

O, bu, şu derken bir baktık ki biz senenin son dersine gelmişiz ya, hay Allah! Şimdi de başladı tabii finaller. Oh maşallah.. 7-8 sınav falan olcaz iki haftada, sonra gelsin yaz. Ama artık o zaman cidden gelsin. Çağıra çağıra getiremedik hala. "Büyüdük ve kirlendi dünya." Nasıl kirlettiysek artık, bitmeyen yağmurlarla herkesin dengesi şaştı. Biz geldik Haziran'a ama hala gelemedi yaz. Diyemez olduk, "Bana bir yaz verin, ısınır içim güneşinden.."

Benim şimdi 'Management Science' çalışıyor olmam lazımken, (göz ucuyla Muhteşem Yüzyıl izleyerek) bu yazıyı yazmaktayım. Sebebini sorma, can sıkıntısı. Ben de böyle rahatlıyorum naparsın. Aa bir de müzik var tabii ki sabahtır dinliyorum zaten. Bu aralar takıntım da "Maroon 5" Sabah, öğle, ikindi, akşam, yatsı full Maroon 5 tarzıyım. Sen de dinle bak, çok sevceksin.

Hadi neyse, bana müsaade! Eyvallah! :)

Seygiyle, muhabbetle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder