7 Mart 2012 Çarşamba

Karar(sızlık) Anı

O kadar zaman geçmiş ki neredeyse bir blog'um olduğunu unutmuşum, ki şifremi falan hatırlamak epey zamanımı aldı, daha doğrusu 'kendimi unutalı' çok zaman olmuş.
Bir süre çevreyi gözlemlemekle, yeni arayışlarla uğraşmakla, pek çok ilgi çekici (ama aslında hiç de ilginç olmayan) işlerle uğraşıp kendimi unutmuşum. Uzun zamandır da kendime sormadığım bir soru fark ettim.: Bırak şimdi onu bunu şunu, "Ben ne istiyorum?"
Ben ne istiyorum? -Bilmiyorum.
Belki pek çok şeyi bir arada istiyorum. Belki bu istekleri gerçekleştirmek için çaba harcamam gerektiğini bilmiyorum ya da harcadığım çaba yeterli değil ya da doğru değil ya da ya da ya da...
Ciddi ciddi oturup da "Ben nerede hata yapıyorum?" diyip de bu soruya net bir cevap bulabilen var mı? Hani eğer ki varsa, lütfen, ne yapacağını biliyorsun. ( Yönlendir canımcım bana, ben de biliyim, paylaştıkça çoğalalım.)
Neyse demem o ki ben artık duygularımı, düşüncelerimi kendime saklamamaya çalışacağım, sen de oturup bir güzel okuyacaksın ki bu bir zorunluluk değil kesinlikle. Biraz ondan, biraz bundan, biraz da şundan koyup tarif oluşturur gibi güzel paylaşımlar dileğiyle.. (Ya aslında saat de geç değil hani, niye bu kadar tutuk davrandığımı bilmiyorum. İlginç.)
Sevgiyle, muhabbetle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder